Oj. . .




wooooooooooooooooooooooooooooow !

det var ju inte bara femton år sen jag uppdaterade här va? Haha XD
Det har som vanligt hänt miljoner saker som jag BORDE ha skrivit om men jag har helt enkelt inte orkat.

Nu är jag som sagt tillbaks och tänkte skriva om UNDEROATH som jag och Alexander <3 ska se på min födelsedag den 22:a mars. Jag är sjuuuukt peppad! jag sitter just nu och lyssnar igenom alla Underoaths album på spotify och har que:at architechts och intohimos album med (de ska ju vara förband till Underoath).

De ska spela på mejeriet i Lund och jag hoppas att där kommer vara mycket folk (: Jag tror det lär bli as-sjysst! Det är i alla fall det perfekta sättet att fira min födelsedag på. Tänk att jag fyller 20? Herregud. . . Snart är jag väl lika gammal och bitter som tanterna i Hässleholm? Nej usch! så gammal lär jag nog aldrig bli, även om jag lever när jag är 120 - hahaha >:D

Nej, nu kan jag inte sitta och slösa mer tid här! Jag har saker att göra :O

 

Ha det hett!

Puss, Nadi :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0