BÄST HUMOR




ÅÅÅÅÅÅÅÅH - jag satt precis och läste igenom ett gammalt ec-blogg-inlägg jag skrivit som handlade om människor som vill byta art (delfiner i människoförbundet, bla bla bla). hahahahah, herregud ! vad ska folk hitta på härnäst ?  byta liv till 'blommor' eller kanske har de alltid innerst inne känt att de egentligen är MAKEUP-SVAMPAR? -.-

Jag har i alla fall varit uppe i över två timmar nu. Jag kan inte ringa världens bästa pojkvän än för han sover nog fortfarande :( Antar att jag får ringa min egen istället . . . HAHAHAHA :'D
Jag saknar Alexander jättemycket :( Men idag kan vi äntligen ses <3 YEEEEEY

ha det hett alla!
dags för mig att leta käk.
Puss, Nadi :*

Kommentarer
Postat av: kelispeli

OMG =!?!?!

smyguppdaterar du din blogg din jävel !!!!!!!!!!

2010-03-12 @ 14:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0