18e




Läste precis några inlägg på Sams blogg.
HAHA , han är ju en riktig virrpanna den där alltså :'D
Jag gillar Sam. Han har humor och är hyper - vilket ibland kan vara en lite störig kombo men när han bloggar funkar det fint alltså! XD

För tillfället sitter jag och Kellan med varsin dator i knät nere i vardagsrummet. Vi lyssnar på musik (och just nu lyssnar vi på VETTIG musik) Innan lyssnade vi på 'gamla favoriter' , typ Dr Bombay, E-type och the Cartoons eller vad de nu heter. Walla walla bing bang-låten är episk! jag kommer aldrig kunna bli tillräckligt vuxen för att kunna hålla mig för skratt när jag hör den låten :'D

Egentligen borde jag ha börjat skriva på min uppsats nu men ärligt talat så vill jag inte. Jag tror det kommer vara lättare att få den gjord ikväll när det inte finns något annat som är roligare att göra. Jag har i alla fall varit duktig och gjort min andra inlämningsuppgift som var ett FETT PROV .

jaja, inget mer snack om plugg nu. Jag blir helt nervig då.



Snart dags för ghost whisperer! WUHU
Ha det hett ppls!
Puss, Nadi : *




bild på de fyra kusinerna från siesta 09! vet inte riktigt varför
jag la upp den men ... jag saknar mina kusiner och siesta!

Kommentarer
Postat av: emilia

ÅH, vi saknar dig med!

& siesta 10 kommer ÄGA :D <3

2010-03-18 @ 21:06:33
URL: http://miliaslaviida.blogspot.com
Postat av: sammyyyyyy

naaadi du har en siick bra blogg..Tack för att du skrev så snälla saker om mig

2010-04-23 @ 17:23:16
URL: http://blessmypants.blogg.se/
Postat av: Nintendo

Siesta 10 blir super

2010-05-03 @ 15:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0