Veganlunch !

Carolin hittade ett asbra recept på veganburgare gjorda på kidneybönor här på nätet. Det var skitlätt att göra dem och de blev riktigt asgoda <3 jag trodde att jag skulle hata kidneybönor (eller bönor överhuvudtaget) men ICKE - jag älskar bönor!

Till min burgare käkade jag nachochips och fräsch sallad på gurka, tomat och isbergssallad.
Vi var nere på ica innan och köpte på oss lite veganfärs gjord på soyabönor så lite senare ikväll blir det vegan-tacos till middag. I can't wait! - har käkat vegantacos innan och det är så jävla gott ^^

efter lunchen så snaskade jag också på två nötkrämer och drack lite chokladhavredryck. Fick också ett fint tips av Alexander om att man kunde käka delicato-chokladbollar också :D

Nu ska jag fundera över hur jag ska göra min goda veganmilkshake på bästa sätt.

uppdaterar sen efter middagen!
Puss, Nadi :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0