uppdatera aldrig din blogg ! hahaha



Ja jag vet att jag suger på att uppdatera den här tråkbloggen -.- Nu hade jag i alla fall tänkt göra det!
Jag kan berätta att jag började min dag med att äta två mackor med avokado, tofu och gurka på. Det var jättejättegott (: Egentligen skulle jag stuckit till gymmet nu men jag orkar fan inte xD Jag vill inte träna såhär tidigt på dagen :( Lite senare så ska jag, Kelli och Åbbe till Bjärnum och hänga med min pappa och hans sambo Carolin. Där ska vi antagligen äta god mat, snacka lite och kanske glo på film eller något.

Jag har en massa kul att berätta egentligen, men jag vet inte riktigt om jag vill skriva det här eller inte.
Om bloggen blir roligare så vet ni väl om jag börjat berätta om det I guess . Haha :)

Ha det hett !
Puss, Nadi :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0