KARMA IS A BITCH

AHAHAHAHAHAHA >: D äntligen har jag fått lite rättvisa skipad alltså.

En dum tjej som för något år sen försökte sno min kille flera gånger har sen dess tydligen skickat nakenbilder till random snubbar som nu lagt ut de bilderna lite överallt på internet . MAHAHA . så jävla sweet ! >: D

jaja , det var dagens 'elaking'. Förlåt, men ibland förtjänar folk att råka illa ut. Jag börjar nästan tro på karmagrejen nu.

(och ja , jag har också vart en elaking - men jag vet vad mitt straff har varit för att jag var en bitch när jag gick på mellanstadiet. Straffet för det = hudproblem. Dock tycker jag att jag blivit straffad lite väl länge för det men ... jaja . Det är därför man ska vara snäll mot folk som inte gjort en något illa !)


jaja sicket trams .

Kommentarer
Postat av: Thessie

HAHA, du har så rätt Nadine! rosa purjolök?

"therese, nu får du faktiskt vara tyst annars får du gå härifrån! den synska satmaran var ju helt skadad!



Det är bra här, med dig snäckan? svarar här för jag vet inte hur man svarar annars :) PUUUUSS

2010-01-27 @ 19:21:40
URL: http://pragner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0