HALLÅ VIIIIINSLÖÖÖÖÖV



Jag har varit vaken sen klockan 9 ungefär. Ville verkligen sova vidare men det gick helt enkelt inte - jag tror det kan bero på att jag vaknade ensam och saknig. Kanske kanske...

Jag glömde skriva att jag igår lagade en vegansoppa som var jäääättegod :) Till det åt jag nybakt bröd (självklart vegan-proof) som mamma bakat. Det var jättegott! Jag kanske borde börja lägga ut recept på allt gott jag äter här på bloggen? :D

Efter att jag dragit på mig lite sunk-kläder stack jag ner i köket och tog lite jordgubbskräm och ett stort glas havremjölksoboy <3 nu några timmar senare så funderar jag nästan på att käka en till slice av mammas bröd dock... kanske ska göra det?

Ikväll är det födelsedagsfirande ute i Bjärnum. Carolin (pappas sambo) fyller 36 och det ska väl ätas lite middag och sådär ^^, Jag vet inte riktigt om jag ska vara finklädd eller bara ha linne och lackleggings typ... vi får se! Heels orkar jag inte då det snöar sjukt mycket atm -.-

Hörs sen - 
Ha det hett!
Puss, Nadi :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0