fest i Bjärnum

Wuuuuuhu vad god mat jag och kelli precis snaskat på. Pappa hade lagat en veganpaj med palsternacka, morötter, paprika, lök och vegan-proff cream cheese med vitlök och örtsmak. De andra åt choklad och chilimarinerad oxfile med massa goda tillbehör. . . Det var lite frestande , men pajen var sjukt god så jag tänkte knappt på att där fanns ännu godare kött på bordet, hahaha

nu väntar jag på att Alexander ska komma hit och äta han med ^^ . Lite senare blir det dessert även för oss veganer. Vi ska då äta tofuline glass med bär till. namnamnam :*

Vad har annars hänt här? känns som att min blogg bara kommer handla om mat snart xD haha .
... hmm... Jag blev bjuden på fest idag? det verkar som att alla ska festa idag (en tisdag) är denna dagen typ som 25e december eller vad? - VARFÖR ska alla festa just idag?

Skumt...

men jaja, det blir nog ingen fest för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0