BJÄRNUM




nu är jag i Bjärnum hos Pashi och Carolin. Här ska det firas Carolins födelsedag och Pappa har varit skitgullig och åkt runt en massa i Kristianstad för att hitta ost som är veganproof :'D <3 Han har tydligen både fixat middag och dessert till oss tre veganer som ska hänga här ikväll. Sjukt gulligt!

Jag är inte alls nöjd med vad jag har på mig eller hur jag är sminkad och fixad i håret -.- whatever, det är ju inte som att jag har huvudrollen idag (eller nånsin xD) men man vill ju helst se lite vettig ut ...

Nu ska jag ut och röka. jag är saknig och uttråkad atm och då hjälper fem minuters ciggande lite :)

ha det hett peoplezzzX
Puss, Nadi :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0