29



Idag har jag och Kelli gjort följande:

* Kelli flätade sitt hår - jag glodde på tv.
* Jag började skriva på min SJUKT SVÅRA BOKRECENSION - Kelli flätade sitt hår
* Jag kokade Kellis flätor (så att de sluter sig) - Kelli flätade sitt hår.
Nu är hon i alla fall klar med sina rastaflätor ! Det är supersnyggt :)

och ja just det, vi har dessutom rökt typ trehundramiljoner cigg. yey -.-

Nu väntar vi på kinamat iaf :D Efter det ska vi storstäda vardagsrummet och efter det hoppas jag själv att jag har energi till att städa mitt rum, slänga ut saker, försöka möblera om och rengöra mina skor (hälften av dem har blivit dammiga under vintern eftersom man inte kunde gå ut i/använda dem när det var kilometer-tjockt med snö överallt)

Nu måste jag fortsätta skriva på min fucker-recension. HATAHATAHATA .

Ha det hett!
Puss, Nadi :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0