28


Idag fick jag MVG i min ena kurs. Ajm super happy! Jag ringde och berättade för mamma och Alexander om hela grejen och de blev jätteglada för min skull. Alexander var så sjukt gullig och gav mig en present för att han tyckte att jag varit så duktig :) Presenten var en bok som är skriven av Nikki sixx från Mötley crüe. Boken heter "Heroin diaries" och jag har velat ha den sen jag fick reda på att den fanns! Jag gillar verkligen sånna böcker - "rockstjärne-biografier" är alltid spännande och intressanta. Jag har redan Slash's självbiografi och snart hoppas jag átt jag köpt Kat von D's "High voltage tattoo" också.

Kvällen har annars varit lugn. Jag har pluggat lite samt fått håret klippt av Kelli, tack så jättemycket för hjälpen Kelli <3. Imorgon ska jag försöka övertyga mamma om att hon ska köpa silverschampoo till mig så att jag kan få bort några gula slingor i mitt hår. Jag vill bara ha långt hår nuuuuuuuuuuu. Och jag vill inte att det ska vara så ljust som det är nu! Jag vill ha "strandblont" hår som är blond/brunt med massa tunna, superljusa slingor i. Får väl se om jag kan lyckas få till det någon dag. Tills dess får jag väl gå runt med för ljust blont hår . . .

Nu ska jag fortsätta med mitt pluggande - jag gör mycket sånt nuförtiden , haha :)

Ha det hett alla!
Puss, Nadi :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0