youtube ger mig mardrömmar

Tittade precis på ett videoklipp jag hittade på youtube. Det var en MtF (man to female) transsexuell som ville visa hur dennes resa till 'färdig kvinna' sett ut. Det var en tre minuter kort video med massa bilder från 1999-2009 där det började med en bild på 'henne' som Mike-'Killen' och sen som nyopererad 'färdig-Michelle'.
Jag sitter just nu och storgråter. Jag kan inte hjälpa det, jag kan inte vara glad när jag ser sånna videos och jag kan inte vara glad när jag tänker på att min pojkvän om några år också kommer att vara 'färdig kvinna'.
Jag orkar inte! jag vill inte! jag vill bara att Simon ska stanna kvar för alltid, jag vill inte att 'Sofie' ska vara här.

jag vill inte jag vill inte jag vill inte jag vill inte jag vill inte jag vill inte.
mitt hjärta går i tusen bitar och det gör ont i hela mig nu. exakt hela tiden.

Jag älskar Simon och jag vill inte att han ska försvinna . jag vill inte jag vill inte jag vill inte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0