Videoblogga ?

jag har börjat fundera på att videoblogga då jag faktiskt tror att mina videoinlägg blivit så sjukt mycket bättre och fler än vad mina vanliga är :'D Tråkigt nog så fattar jag inte hur man 'spelar in' videoinlägg med min cam. Det ska man väl kunna göra eller ? är det någon som vet hur det funkar ? Oo

Idag har jag tränat gymnastik igen. Det gick faktiskt skitbra tills jag skadade mig xD
imorgon ska jag gymma då jag bestämt mig för att bli B I F F E N. Jag tror faktiskt att om jag bara bestämmer mig för att träna några gånger i veckan så kommer jag snart gilla min kropp igen.

fuckingfan! - nu missade jag början på CSI NY +_+ Jag älskar CSI-program! :D
MEN VÄNTA :O ! - jag tror nog att jag har ett avsnitt av criminal minds inspelat! yeeeeees :D:D


Ha det hett alla !
Puss, Nadi :*


Kommentarer
Postat av: Maja

Du kan spela in direkt från YouTube!=)

2009-11-17 @ 23:51:25
URL: http://justelliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0