singel

yes . i förrgår gjorde jag slut med Simon/Sofie. Eller jag borde bara skriva sofie för om inte Simon sagt att han skulle vara Sofie nu så hade jag inte behövt göra slut och ja, jag vet att det är något han inte kan hjälpa men jag kan inte heller hjälpa att jag är straight och har spenderat tre och ett halvt år med Simon som jag planerade en framtid med. I alla fall så ville jag verkligen inte behöva göra slut med jag tog modet till mig och sa det; 'Vi måste göra slut Simon' och precis när jag sa det så gick hela jag i tusen bitar som bara skrek att jag inte ville. Jag började såklart att storgråta och Simon höll om mig utan att säga särskilt mycket alls till en början. Efter tio minuters panikgråt så blev det tyst. efter en stund sa Simon: 'Men Nadi, vi klarar detta. Du får lära dig att bli gay helt enkelt *skratt*' jag skrattade lite jag också men egentligen inte.

Det handlade inte mest om min läggning. Det handlade om att min pojkvän, skulle börja förändras - både utseendemässigt (vilket har varit svårt men jag har ändå kunnat ge honom/'henne' komplimanger) och personlighetsvis också. För redan efter fyra veckor så är han annorlunda till sättet och det är svårt för mig att ta.

Det jobbigaste är väl att allt var så bra mellan oss innan den här nyheten uppdagades. Och vad som är ännu mer jobbigt är att jag måste lämna någon jag älskar för bådas skull.

Nej förresten, det jobbigaste är att han inte kommer finnas kvar. Det är som att Simon dör och ist måste jag bli vän med Elise 'storasyster' Sofie Ward... Detta är svårt och jag ber inte att någon ska förstå mig men försök att inte tycka illa om mig för att jag är ledsen.


hejdå Simme :'*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0