Ny klänning + armband (:

Idag fick jag äntligen hem en ny blixtlåsklänning ifrån HM :D Min förra har på något väldigt mystiskt sätt varit försvunnen sen i somras så jag kände mig tvungen att köpa en ny. Den här nya var dessutom billigare och snyggare än den gamla så det var väl ändå lite win antar jag!

Jag köpte också en massa fina silvriga armband som jag kan ha till alla mina kläder (alla mina kläder är svarta så jag antar att jag hade kunnat köpt armbanden i vilken jäkla färg som helst xD) Men ändå, silver är bäst. Silver och svart är nog mina favoritfärger :D (förrutom när det gäller DropDead-tischor som jag nu ska börja samla på. DropDead-tischor får vara i vilken färg de vill för jag älskar dem iaf <3)

idag när jag gick in på min facebook så såg jag att det stog 'Nadine Wikström har ett förhållande med Sofie Ward'. Jag blev så jäkla chockad att jag tog bort hela relationstatusgrejen :( Det som är jobbigt är att jag inte kommer kunna förklara varför jag tog bort det för Simon (numera tydligen 'Sofie Ward) :/ ...

Nåväl, jag får väl förklara det där nån annan dag. Nu ska jag röka och sen försöka hitta chips eller något ...
Ha det hett alla !
Puss, Nadi :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0