MSN @ NIGHT

ibland älskar jag att vara vaken på natten. Speciellt när roliga personer skriver till en (:

Inatt har jag t.ex. fått reda på att min killkompis som jag bara trodde var en 'TailChaser' faktiskt är awesome och smart som läst alla Harry Potter böcker samt också vill att Hogwarts ska finnas i verkligheten. Jag blev riktigt förvånad men samtidigt väldigt glad då vi båda kunde diskutera böckerna tillsammans :D 

Nu ska jag försöka hitta lite cola och rökeliröka lite .
Imorgon är en ny dag med nya möjligheter !
Gud va gulligull positiv jag blev helt plötsligt ? sjukt !

Ha det hett alla !
Puss , Nadi :*

Kommentarer
Postat av: kellsss

DET RÄ BARA FÖR ATT VI SKA FIXELIFIXA MED BRA SAKER :D

nya möjligheter <3

det kanske löser sig för oss med

2009-11-18 @ 09:37:58
URL: http://kellicake.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0