Grymt icke-HC inlägg .

Jag tror det är fler än jag som känner sorg över Simons könsbyte.
Simon berättade precis att hans pappa verkade ha svårt att hantera denna nyhet.
Jag kan inte säga annat än att jag känner med honom och jag hoppas att han slutar vara ledsen snart.
Simon kommer ändå alltid finnas kvar, även om han kommer att bli 'Sofie' om bara två-tre år.
Detta kanske till och med kan visa sig vara en bra grej för deras familj till slut - för min och Simons del så lär detta inte sluta bra... 

Jag känner mig både enormt ledsen och oerhört arg på samma gång... 
Jag kan inte beskriva det hela med ord än, men jag tror min hjärna snart har formulerat ut några lagom vettiga meningar som ska beskriva de båda känslorna och varför jag har dem. 

Det enda jag kan säga är att mitt hjärta går i tusen bitar och jag har svårt för att andas varje gång jag tänker på att han ska bli tjej. 

Nej, nu blev det dags för cigg 
Ha det hett!
Puss Nadi :*



 


Kommentarer
Postat av: kelli

omg, SHIT så snabb jag var, bara typ 30 sek efter att du laddat upp det? fy fan för mig, jag är bäst

2009-11-17 @ 23:04:46
URL: http://kellicake.devote.se
Postat av: Maja

Oj.. Shit vilken jobbig grej!=/ Måste vara helt sjukt frustrerande för dig! Svårt att föreställa sig hur det känns, men att se någon man älskar bli någon annan kan jag relatera till och det är olidligt!=( Samtidigt vill man väl att den man älskar ska vara lycklig.. Hoppas du finner tröst!<3

2009-11-17 @ 23:49:16
URL: http://justelliot.blogg.se/
Postat av: emilia

Oj! Jag trodde först inte du menade allvar, men det lät ganska seriöst. Det känns som att jag nu inte vet vad jag ska säga egentligen, men bättre att säga något än inget. Kanske?

Det måste vara väldigt knasigt och dina känslor, samt tankar måste sväva runder som "någonting" på hasch.. Hoppas att allting går bra och att du finner tröst, som maja sa. <3

2009-11-18 @ 13:37:50
URL: http://miliaslaviida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0