GODMORGON !

Vaknade av att telefonen ringde - det var Elise som frågade om jag var vaken då vi egentligen skulle befunnit oss på stan just nu. Jag fick värsta panik och kände mig jättedum som försovit mig men vi bestämde att vi skulle gå på stan imorgon istället xD. Det är ju ändå julskyltning då också (:

Ikväll så är jag bjuden med familjen Ward till deras vänner Pan och Flu. Pan är thailändska och ska bjuda på middag ikväll. Jag älskar hennes mat och både Pan och FLu är jättetrevliga. Pan är dessutom jätteärlig ALLTID och det gillar jag :'D

Undrar vad man ska ha på sig ikväll då? hmm... jag inser nu att jag måste tvätta då min garderob för tillfället är lika tom som min mage. VAR ÄR MIN FRUKOST MAMI :(?

Nej, nu ska jag hitta mat och tvätta!
Hörs sen (:
Puss, Nadi :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0