dejt Oo ?

Jag har alltid velat gå på en riktig dejt! sånt som de håller på med i USA. Om en kille är intresserad av en tjej så bjuder han ut henne på en dejt istället för att fråga ifall hon vill komma hem till honom och 'kolla på film' (alla vet väl vad det betyder eller ? -.-)

Men ja , i alla fall så har en kille frågat om jag ville kolla på bio och sen äta middag hos honom. Jag har pratat med honom ett tag så han är ju ingen stranger xD men ändå ... Det kändes overkligt och nästan lite töntigt hela den där bio-grejen. Fast... Jag tror jag gillar sånt :D haha . Jag vet inte riktigt om jag ska tacka 'ja' eller ej men det kanske jag borde? om inte annat just för att kunna säga att jag faktiskt har varit på en 'riktig dejt'

nu kom kelli in på mitt rum. Jag tror allt att hon vill ha sällskap till ica eller något . . . jag borde röra på mitt dökött!

ha det hett alles !
pusshej


Kommentarer
Postat av: Oskar

Jag har ju sagt att vi ska gå på en dejt länge nu!

2009-12-01 @ 01:10:08
URL: http://augustburnsred.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0