date night ?

haha , det var meningen att jag och Kelli skulle passa barn idag i Bjärnum men Carolin (min pappas sambo) hade planerat annorlunda ! Vi gick och såg föreställningen 'Michael vs. Madonna' på bjärnums musikteaterskola. Föreställningen var helt okej (: Sången var för det mesta sjuuukt bra men dansen kändes rätt ofta osynkad vilket jag blev förvånad över :O

Väl tillbaka hemma hos Carolin och Pashi så åt vi massa god mat och drack vin. Nu sitter alla 'vuxna' i teverummet medans jag sitter här och skriver ... en utav mina absoluta favoritlåtar spelas lite sådär försiktigt i bakgrunden. Låten heter 'Breathe me' och sjungs utav artisten SIA. Kul att mitt hamrande på tangenterna hörs mer än musiken :'D men det känns mysigt ändå, som att verkligen bara jag hör låten... så ska det vara !

Nu ska jag återgå till gemenskapen! Måste bara ringa och rapportera min status till Simon/Sofie också. Jag saknar honom ikväll. Jag hade helst bara velat ligga nära honom och känna hans värme just nu. Det känns som att det snart är försent för sådant lixom :/

Men skit i böl nu!

Hoppas att ni har en het fredagkväll!
Ha det hett!
Puss, Nadi :*

gammal bild! sommaren -08 tror jag :'D
en mycket gammal bild på mig från sommaren 2008 tror jag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

dom dansade ju skitbra ditt jävla lame-o

2009-11-22 @ 01:10:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0