dags för fredagsmys ?

Kelli och jag kollade på ett gammalt avsnitt av 'how I met your mother' idag. Det var avsnittet där de pratar om varandras dåliga , irriterande vanor. När Lily åt någonting så tuggade hon 'högt' (de jämförde ljudet med manschettknappar som sögs upp i en dammsugare xD:'D) Och Marshalls irriterande vana var tydligen att han sjöng om allting han gjorde. Vi skrattade båda två åt det (jag och kelli) och kom fram till att det hade varit skitstörigt om någon vi kände gjorde som Marshall.

Det roliga är att jag kom på att jag också gör som Marshall eller ja, NÄSTAN som Marshall. Min irriterande vana är att helt plötsligt börja sjunga på en låt med min 'skoj-sång-röst' xD Jag tror lätt att det kan vara irriterande då jag faktiskt gör detta rätt så jätteofta - fast iofs bara runt personer jag känner väldigt bra och tycker om. Men ja, särskilt vacker sång är det väl inte och oftast har inte låten något med någonting att göra. HAHAHA


Vad har du som läser detta för irriterande vana ? (antagligen bara Kelli och Oskar som får i uppdrag att svara på min fråga :'D , jag kollar aldrig min statistik då detta mer känns som en dagbok än en 'rolig' blogg)

Ha det hett alla !
Puss, Nadi :*


Kommentarer
Postat av: kelliuuuuuiiiiiiiiiiiiiii

man har inga irriterande vanor när man är bäst.

2009-11-27 @ 21:18:13
Postat av: emilia

'det gick ej att kommentera inlägget under'

jag kan inte förstå att simon ska ge upp sin maskulina sida, det är ganska knas tycker jag. Och det är bara en sån sak som man 'hör om', men ingen i ens närhet skulle göra det.



Men simon's fina utsida, vart ska den ta vägen? Och hans personlighet, som du själv säger, kommer/har redan börjat ändrats på vissa sätt..



Det måste vara super jobbigt! Och jag förstår att det är lite 'böliböl' i din blogg för tillfället, haha :P Det är tillåtet ^^ <3

2009-11-28 @ 10:30:01
URL: http://miliaslaviida.blogspot.com
Postat av: M for Melody

Så roligt med såna här irriterande vanor.. Jag gör alltid ljud för mig, väldigt konstiga ljud och mina vänner tycker nog jag är lite dum i bollen.. haha!

2009-11-28 @ 10:40:59
URL: http://mformelody.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0