But now I'm profound

Hänger i Hässleholm atm. Det är fucking megastorm ute så jag kan inte sneaka upp till videomix och köpa glass :( sjukt ovärt! jag ville köpa antingen 'phish food' , 'cookie dough' eller 'caramel chew chew'. jag gillar nästan alla Ben&Jerrys glassorter, fast inte cheesecakesorterna och definitivt inget som har lakrits i sig :S fast de kanske inte har någon sån sort btw Oo ?

Snart börjar iaf Greys anatomy på femman. Den serien försöker jag följa då den är sjukt bra helt enkelt! haha :'D 

Nu ska jag försöka väcka Simon som sover.
Han kommer inte undan dagens GA-avsnitt , mahaha .

Ha det hett alla !
Puss, Nadi :*

min pojkvän som ska bli tjej
en bild på Simon/Sofie .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0