broken strings,

jag fick precis lust att skicka ett sms till Simon där det skulle stå; 'Jag vill inte att du ska vara 'Sofie':'( fortsätt va Simon så att vi kan vara tillsammans'
...som att det på något sätt skulle få honom att sluta vara transsexuell. Sluta börja bli Sofie och bara vara min Simon så att jag kunde stanna hos honom för alltid som vi båda två planerade från början ...

Jag skickade i alla fall inte sms:et - för vad fan ska det tjäna till? Han kan inte hjälpa att han är transsexuell och han kan inte förtränga det bara för min skull - inte för någons skull, inte ens för sin egen.

jag trodde att jag äntligen slutat vara ledsen.



Kommentarer
Postat av: Anonym

jag fattar inte varför du inte bara drar.

han har aldrig brytt sig om dig eller din känslor någon gång.

2009-11-23 @ 01:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0