Bad romance

Äntligen har Lady Gaga blivit riktigt riktigt BÄST! Bad romance är en sjukt värd låt
med ännu bättre musikvideo. Nästa Halloween ska jag lätt vara utklädd till Lady Gaga :D:D

Just det, ska egentligen på fest ikväll med Alfred men jag mår verkligen askalasdåligt
så jag får nog stanna hemma. Jag kan ändå inte dricka längre då jag bara blir sjukt O-HC och bölar.
Orka sånt trams! bättre att vara nykter och icke-bölig.

Hoppas inte att Alfred blir sur på mig nu ): .
om jag ger bort mitt vin till honom så kanske han blir glad ? (:

Ha det hett alla !
Pusshej :*


bild från förfest i HBG sommaren 2009


Kommentarer
Postat av: emilia

du är så jävla SNYGG! <3

2009-11-16 @ 20:24:48
URL: http://miliaslaviida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0