Att prata om något jobbigt .

Igår så kom Simons/Sofies mamma Carina och hämtade mig i Vinslöv så att jag kunde hänga med Simon/Sofie i Hässleholm. Det stormade som in i fuckingfan så jag kunde inte ta tåget in till Hässleholm, därav hämtningen.

Väl hemma hos Simon så pratade jag och hans mamma om hans 'transsexualitet' och hur alla mådde i familjen efter att de fått reda på att han var transsexuell. Jag och Carina pratade i flera timmar och det kändes skönt att någon mer närstående äntligen visste om Simons 'hemlighet'.

Nu har jag varit i Vinslöv sen klockan 17 och jag myser inomhus med min dator <3
Måste hinna med att färga håret då min pappas sambo Carolin har planerat en överraskningsgrej för mig och Kelli. Jag har försökt fundera ut vad det kan vara men jag kommer inte på något xD haha .

Skriver mer sen antagligen.
Ha det hett alla!
Puss, Nadi :*

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2009-11-19 @ 23:10:48
URL: http://frick.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0