A rude awakening

KelliSNOPPter kom in och väckte mig tidigt för att 'mamma sagt det' +_+ .
Jag är så sjukt övercptrött då jag var uppe till halv tre inatt xD
Försökte få tag på Simon/Sofie för att prata lite och se hur han mådde. Han svarade inte på hela kvällen så jag tror att han antingen låg och sov eller så är han sur på mig. Tror faktiskt mest på att han isf låg och sov :'D

Nu tänkte jag gå till ica och köpa proviant och efter det ska jag tvätta alla mina kläder så att jag kan välja ut nån outfit till ikväll. Det är drygt att Carolin inte vill säga vad vi ska göra då jag helst inte vill komma dit 'overdressed' eller något. För det kan kännas minst lika tattigt som att ha joggingbyxor på sig, När man har 'föööör fina' kläder på sig och ingen annan har det alltså xD hahaha .

Ha det hett och GOOOODMORGON
puss, Nadi :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0