sicksicksick

Det blev ingen fika med FrikiSliki efter tandis idag :/ Hennes tjejkompis skulle tydligen hem på kvällen istället för på dagen så de skulle spendera de sista timmarna ensamma :) Frickans tjejkompis heter Sabrina och är jättetrevlig ^^ jag är glad att jag fick träffa och prata med henne för hon är verkligen en jättesöt tjej precis som Friki (: *fjäsk fjäsk* hahaha :'D

Jag har mått väldigt dåligt idag igen. Jag har sjukt ont i magen och huvudet och har haft det nu tre dagar i sträck. Jag får väl snart seriöst fundera på om det kan vara svininfluensan som spökar (vaccinet jag tog fungerar säkert inte xD överhypad skit!) Måste dock piggna till då jag ska in till Perrongen för att lämna lite skit till Simon/Sofie.
Förra gången jag sov hos honom/henne så snodde jag hans huvtröja och jeans så ... de får jag väl lämna tillbaka , hehe xD

Jag uppdaterar innan jag åker så kelli kan se vad hon missat för action här hemma :) haha ^^

Ha det hett!
Puss, Nadi :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0