perrong23

Jag har ju glömt att berätta om alla gånger jag varit och hängt på p23 förra veckan ! haha :'D
fast nu kom jag på att jag inte får skriva om det xD fan!

Men jag kan iallafall skriva att jag ska dit idag igen? Bara lite snabbt ikväll dock, ska kolla när Simon/Sofie, Åberg och Viktor repar. De har startat ett nytt band som spelar 'noice-rock'. sjukt bra faktiskt! även om jag inte gillar Åbergs överdrivna bas-rundgångs-solo i en av låtarna xD hahaha :'D

Jag vill ha tag i Friki, för jag tyckte att jag kunde åka med henne hem sen när hon ska hem från stan :)
Vill snicksnacka lite och kolla läget också såklart, haha (:

Ha det hett!
Puss, Nadi :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0