No mercy

Just för tillfället så är jag riktigt jävla cpförbannad !!

jag kollade igenom min och Simon konversation vi hade i varandras EC-gästböcker
och nu fucking kokar blodet i min kropp.

Vem fuckingfan tror han att han är? SERIÖST ?! efter allt  jag har gjort FÖR HANS SKULL så ska han nu sitta och böla över att jag inte respekterar hans känslor?

UR-fucking-SÄKTA ? - han kom ut som transsexuell och jag stannade ? Jag har mått asdåligt varje jävla dag sen dess men ändå hjälpt och stöttat honom mer än vad jag egentligen orkat med.
När han då försöker kontrollera mig, försöker ge mig skuldkänslor då blir jag så sjukt arg och ledsen att jag vill kalla honom alla fula ord som finns och efter det bara spotta honom i ansiktet.

'Nadine, det här är ingen lek - det handlar om mina känslor'
JAHA ? Men NADINES känslor då ?

Fuck alla , jag sticker härifrån .
jag vill bara vara någonstanns där jag kan vara ledsen och arg.


Kommentarer
Postat av: duvetvemjagär

du fixar det här, no probs. du är bra.

2009-12-25 @ 20:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0