Min egen nedräkning <3

Som de flesta av mina polare vet så älskar jag Ronnie Radke <3 (den supersnygga killen man ser på bilden) Och NEJ! detta är ingen 'fancrush', detta är RIKTIG KÄRLEK! nejmen allvarligt, kolla så snygg han är? och det bästa är att han sjunger aaaaasbra samt är 185 lång vilket är min absoluta favoritlängd på killar.

rr2

Ronald Radke, född 15 december 1983 i Las Vegas , Nevada, USA, var sångare i Post-hardcoregruppen Escape the Fate. Efter att Radke dömts till fängelse för bland annat drogproblem blev han sparkad från sitt eget band. Efter frisläppandet började han i gruppen Falling in reverse , han beränknas att bli frisläppt den 15 december.

Det har varit skitsvårt att vara säker på när han släpps ut ur fängelset , men man ska ju alltid tro på wikipedia (eller ... var det tvärtom Oo höhö xD) så jag säger att han släpps den 15e december! :D

Det jag skulle komma fram till var att istället för att hålla koll på något så trivialt som hur många dagar det är kvar till julafton så har jag detta året en egen grej att räkna ner dagarna till ... :) <3 HAHAHA

rr

Fast om en timme är det bara 12 dagar kvar tills han släpps :D


Kommentarer
Postat av: kelli

men även om han kommer ut kommer ändå jag låsa in honom igen. på mitt rum ;D

2009-12-03 @ 10:06:30
URL: http://nadski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0