Jag kan också vara dum i huvet .

Ja , fast jag är så ful och 'flabby' som min FB-stalker säger så har jag nu så mycket killar springandes efter mig att jag inte vet hur jag ska planera mina dagar så att jag får så megamycket sex som möjligt med dem alla .


Nej, slut på skojandet !

På fredag är det fest i Tyringe och jag ska såååå vara där! Det var gulleDanne som bjöd med mig och Kellisnoppter och det ska verkligen bli sjukt kul. Jättelängesen jag festade med Danne så det ser jag fram emot:)

När jag träffade Danne för snart sex år sen (?) så spelade jag faktiskt Halo med honom och Danne2 tre gånger.
DET NI! Första gången jag testade det var Jennie Wahlgren också med. Danne1&2 sa att vi var asbra på Halo ^_^ .   
Jag har faktiskt spelat CS också. OCH VARIT PÅ LAN TRE GÅNGER ! hahaha :'D (jag var inte där för att spela dock :'D bara hängde där som den lilla uttråkade tjejen man var)

Ha det hett alla :)
Puss, Nadi :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0