ihk :'(

Nu ska jag till tandläkaren i Hässleholm. Det är så att jag för två dagar sen råkade bita sönder min tand (eftersom jag bet superhårt på min tungpiercing, inte med flit dock xD) så en bit av tanden lossnade och det blev en stor spricka i den. Som ni kan tänka er så gjorde det sjukt ont och gör det fortfarande så jag är ändå lite glad över att jag fick tid så snabbt för att fixa det. Och nej!, det är inte någon av mina framtänder som är köttade det är en långt bak i tandraden :'D Fucking tur säger jag! - hade det vart framtanden hade jag tvingat någon att fixa det DIREKT! xD

Jag är lite rädd för tandis :( jag har aldrig haft några hål som behövts lagas eller andra problem med mina tänder så jag har egentligen inga egna erfarenheter av att det gör ont när man är hos tandis men ... känns som att det kommer göra ont idag :(

Wish me luck! Efter tandis blir det nog fika med FrikiSliki <3

Ha det hett!
Puss, Nadi :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0