godmorgonjagärtröttsomfuckingfanblabla

Böliböl - jag är vaken .

Frickan ringde precis och väckte mig (vilket iofs var mycket bra då jag får lägga av med att sova bort helgdagarna),
hon frågade om vi skulle hitta på något senare idag (: Det tycker jag verkligen! Jag älskar att hänga med Friki - Hon är smart, jätterolig och oftast väldigt ärlig. Sånt gillar jag! (:

Simme ligger och sover fortfarande... jag ska nog inte väcka honom, fast jag vill egentligen , haha ^_^
Vi kollade på en asbra film igår som heter 'surrogates' . sjukt sjukt sjukt bra ! :D
Jag och Simme hade inte träffats på nästan en vecka så det var mysigt att sova ihop igen <3

NEJ ! - nu ska jag hitta cola och cigg !

ha det hett!
Puss, Nadi :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0