gay gay gay

Just nu sitter jag inne på mitt riktigt stökiga rum och lyssnar på mina bra depplåtar.
Eller ja, det är ju olika från gång till gång, men idag så är de här låtarna de bästa:

Sky is falling (acoustic version) - Lifehouse
Storm  - Lifehouse
Hide and Seek -Imogen heap
Touch me - Weeping Willows
Chans - Kent


Saker är ganska svårt för tillfället. Samtidigt är allt så jävla fint. Man känner sig nästan som en otacksam unge när man kan deppa ändå, fastän att vissa saker är så jävla fina.

Idag bråkade jag och ett gammalt ragg om musik, det kändes sjukt töntigt :'D HAHA .

Ha det hett!
Puss, Nadi:*

Kommentarer
Postat av: ensam ensam ensam

2012-05-06 @ 14:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0