4.20 girl

Ja, jag har varit uppe jättelänge nu.

Jag tror att det beror på att jag haft jättekul på msn :'D haha. Hela dagen har egentligen varit jättekonstig - allting är jättekonstigt just nu. Men just nu - klockan tjugo över fyra på morronen så känner mig bara likgiltig.

Jag hade ett sjukt fin msnkonvers med Oskar, en kompis till mig. Jag gillar de ovanliga och mycket få gångerna man verkligen får prata med en människa på riktigt. Att inte bara diskutera fest och fylla, utan att få prata om något som betyder något, om vad man har för framtidsplaner och hur man ser på allt som händer i världen just nu - Allt som rör sig i någon annans huvud. Det är fint på riktigt. Det känns som att man lär känna en person på riktigt då. Så tack till Oskar ! <3

Jag låg ute på marken innan.

Jag hade min skidjacka på mig, så det var inte jättekallt men ändå lite. Det var bland det mest avslappnande jag gjort på länge. Bara lyssnat på tystnad och inte tänkt. det låter jävligt nördigt och em-hoe:ish men... det är riktigt sjysst .

Imorgon funderar jag på att inte göra annat än att ta egobilder på mig själv. Det låter inte så 'jag' men... jag vill gärna ha en bild på mitt mörkbruna hår. Har ju missat att ta kort på det blonda och så :( Det är trisst när man missar sånna fototillfällen.

Ha det hett alla!
Puss, Nadi :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0